Blij met service: compliment op Facebook
Een Facebookberichtje over onze Technische Dienst trok de aandacht van mevrouw Van der Weide. Zij reageerde direct: “Bij mij is nu zo’n topper in de badkamer bezig”.
Vanzelfsprekend staat de bewoner centraal in de huisvesting en dienstverlening die we aanbieden en de komende jaren gaan ontwikkelen. Er bestaat geen ‘typische huurder’. Verschillen in levensfase, inkomen, nationaliteit, samenstelling van het huishouden, mate van zelfredzaamheid en gezondheid maken dat iedereen iets anders nodig heeft om plezierig te kunnen wonen. Intermaris wil zo goed mogelijk aansluiten bij wat onze (toekomstige) bewoners nodig hebben. Daarom moeten we weten wat ze bezig houdt en wat hun behoeftes zijn. Dit doen we door goed naar onze (toekomstige) bewoners te luisteren. En ze te laten meedenken en meebeslissen over onze dienstverlening.
Een Facebookberichtje over onze Technische Dienst trok de aandacht van mevrouw Van der Weide. Zij reageerde direct: “Bij mij is nu zo’n topper in de badkamer bezig”.
Dit jaar bereiken 90 huurders van Intermaris deze mijlpaal. Daar zijn wij als verhuurder trots op. Daarom verrasten wij hen vorige week met een mooie bos bloemen.
Klaarstaan voor de buren. Afval prikken in de wijk. De tuin of galerij netjes houden. Activiteiten organiseren voor de flat. Onze bewoners zetten zich op allerlei manier in voor hun buren en hun buurt. Dat vinden wij echt een compliment waard! Morgen is het Nationale Complimentendag, daarom gingen wij vandaag alvast op pad in Hoorn en Purmerend om een aantal actieve huurders een bos tulpen uit te reiken.