Blij met service: compliment op Facebook
Een Facebookberichtje over onze Technische Dienst trok de aandacht van mevrouw Van der Weide. Zij reageerde direct: “Bij mij is nu zo’n topper in de badkamer bezig”.
De 76-jarige Purmerendse had een kraan die niet meer goed werkte. De reparatieafspraak plande zij in via de website van Intermaris. “Ik logde in en koos een moment uit dat mij goed uitkwam. Dat was zo gedaan. De vakman verscheen exact op het afgesproken moment. Hij was ook nog eens erg aardig!”
Mijn Intermaris voor al uw huurzaken
Via Mijn Intermaris kunnen huurders ook andere huurzaken regelen. Persoonlijke gegevens wijzigen bijvoorbeeld. Toestemming vragen voor een verandering in uw woning. De huur betalen. Of de huur juist opzeggen. Wie online niet zo vaardig is, of een ingewikkelde vraag heeft, kan natuurlijk ook bellen of langskomen aan de balie.
Onderhoudsabonnement geeft gerust gevoel
Mevrouw Van der Weide sloot via Mijn Intermaris ook een onderhoudsabonnement af. Nu voert Intermaris een deel van haar huurdersonderhoud uit. “Dit geeft mij een gerust gevoel. Het kost € 2,50 per maand. Ik begrijp dat dit voor een groep mensen veel geld is, maar alles zelf doen kost ook geld. De reparatie van mijn kraan viel daar ook onder.”
Meer informatie
Op onze website vindt u het OnderhoudsABC. Daarin leest u wat wij doen en wat u zelf doet. En wat wij extra doen als u een onderhoudsabonnement heeft.