Veelgestelde vragen rondom corona

Laatst gewijzigd: 16 juni 2020

Samen met u helpen we de verspreiding van het coronavirus te beperken

Dit doen wij door ons aan de richtlijnen van de Rijksoverheid te houden. Dit betekent dat wij sommige werkzaamheden nu niet doen of anders doen. Uw en onze gezondheid en veiligheid staan hierbij voorop.

We nemen de volgende maatregelen om verspreiding te beperken

  • U kunt alleen op afspraak bij ons op bezoek. Wel zijn wij telefonisch en online goed bereikbaar. Ook regelt u uw huurzaken 24/7 online op Mijn Intermaris.
  • Wij voeren zoveel mogelijk onze normale werkzaamheden bij u uit. Bij (milde) gezondheidsklachten van u of van ons komen wij niet bij u langs.
  • Hoe zorgen wij voor een veilig en prettig huisbezoek?
    • Wij vragen vooraf of u en uw huisgenoten gezond zijn.
    • We vragen uw toestemming voor toegang tot uw woning.
    • Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar.
    • We wassen onze handen voor en na een bezoek of afspraak.
    • We vragen u, voordat we u bezoeken, uw huis goed te ventileren.
    • Bij kwetsbare bewoners voeren wij bij voorkeur alleen spoedreparaties uit.
  • Tijdens bouw- en onderhoudswerkzaamheden, houden wij en aannemers die wij inhuren 1,5 meter afstand van elkaar. En we nemen de geldende hygiëne maatregelen in acht.
  • Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis.

Wat betekent dit voor u?

Op deze pagina leest u alle veelgestelde vragen. Deze pagina wordt aangevuld bij nieuwe ontwikkelingen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden