Hoe kan ik een klacht indienen over de dienstverlening van Intermaris?

Ontevreden over onze dienstverlening
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten! Wij hopen dat u er met de betreffende medewerker of afdeling uit komt. Onze contactgegevens vindt u hier.

Een officiële klacht
Bent u er met de betreffende medewerker of afdeling niet uitgekomen? Dan kunt u een officiële klacht indienen. Officiële klachten worden behandeld door onze klachtencommissie.

Het indienen
Officiële klachten kunnen alleen schriftelijk worden ingediend. Dat kan via het klachtenformulier, per e-mailbericht naar klachtenintermarisnl of per brief.

Reactie
Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw klacht, sturen wij u een ontvangstbevestiging. Daarna mag u binnen twee weken een inhoudelijke reactie verwachten. Als het oplossen van uw klacht meer tijd nodig heeft, dan hoort u dat van ons.

Voor meer informatie over klachten en geschillen verwijzen wij graag naar de folder Klachten en geschillen.


Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden