Reparatieverzoek

Is er iets defect in of aan uw woning? Of in een algemene ruimte? Bepaal zelf hoe u een reparatie-afspraak maakt:

  • Op Mijn Intermaris plant u snel en gemakkelijk zelf een reparatie-afspraak op een moment dat het u uitkomt. Heeft u nog geen account? Vraag uw registratiegegevens aan via telefoonnummer 088 25 20 100.
  • Stuur een e-mailbericht naar infointermarisnl.
  • Neem telefonisch contact op via telefoonnummer 088 25 20 100.

Wie voert welke werkzaamheden uit?

Lees hier voor welke reparaties wij als verhuurder verantwoordelijk zijn, welke reparaties u zelf uit moet voeren en welke reparaties wij voor u uitvoeren als u een onderhoudsabonnement heeft. Op deze pagina leest u meer informatie over het onderhoudsabonnement, het OnderhoudsABC en de bijbehorende algemene voorwaarden.

Goed om te weten

Reparaties die door onze technische dienst worden uitgevoerd, worden altijd binnen de volgende tijdsblokken gepland:

  • Tussen 07.30 en 10.00 uur.
  • Tussen 10.00 en 12.30 uur.
  • Tussen 13.00 en 15.00 uur.
  • Tussen 15.00 en 17.30 uur.

Spoedreparaties

Spoedreparaties, bijvoorbeeld gaslekken of grote waterlekkages, kunt u melden via telefoonnummer 088 25 20 100. Buiten kantoortijden wordt u doorgeschakeld naar de meldkamer.

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden